torsdag 20 maj 2010

Allt går bra !!!

Idag lämnade jag honom 9 och hämtade vid 16, endast 1 timme kortare tid än vanligt!
Jag var lite nervös för att det skulle vara för länge, men de lovade att ringa om de såg att han inte orkade.
Men det hade inte varit några som helst problem!
Han hade varit så glad hela dagen och pratat hur mycket som helst :-)
Och det märktes inte alls att han inte ens sovit middag.
När jag hämtade honom skulle han visa ALLT han kunde göra, cykla, gunga, gräva i sandlådan :-)
Ja, det är härligt att det verkar gå så bra nu för honom. Känns precis som om han har längtat dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen wow vad kul!!! Vad jag blev positivt förvånad! Jag trodde att allt skulle gå bra men jag trodde också att när du/Carro skulle hämta honom att han skulle bli "gnällig" och inte orka mera. Bli trött. Men vad kul han ville visa dig allt hihi Jättekul!!!tjoho!

Kram från J´s moster Linda